Dag 19. Alles went.. - Reisverslag uit Pouylebon, Frankrijk van Erik Struijlaart - WaarBenJij.nu Dag 19. Alles went.. - Reisverslag uit Pouylebon, Frankrijk van Erik Struijlaart - WaarBenJij.nu

Dag 19. Alles went..

Blijf op de hoogte en volg Erik

01 Juni 2014 | Frankrijk, Pouylebon

Op een gegeven moment maakt niet je meer uit.. Lek dag kleding wassen wordt routine. Je weet waar wat zit in de tassen. Slaapzak uitpakken en kussen opblazen. Ook blijkt de sneldrogende handdoek de volgende ochtend nog nat.. Alles went.
Ik probeer de drukke gites te vermijden. 16 man op een kamer is (nog) niet. Het meest aantrekkelijke vooruitzicht. De bergen lijken ook steeds makkelijker te gaan. Alles went.
Tenslotte moet ik straks Spanje in 1200 meter stijgen in 25 km, dus niet zeuren.

Het landschap is vandaag in een rit wel vier keer anders. Van Ardennen tot Nederlands vlak. En alles er tussen in.
Ik begin nu echt meer pelgrims en pelgrimstekens te zien. Veel lopend, maar ook een aantal op de fiets. Ik heb nu het gevoel dat ik dichterbij saint Jean Pied de Port kom.. Nog drie dagen.
Nu op een camping Ron een kleine gite. Alleen in een vierpersoonskamer. Nu nog wel..

105 km

Auvillar-Miradoux-Biran-Montesquiou(anders dus)-Pouylebon

  • 02 Juni 2014 - 21:30

    Harry Poppelier:

    Hi Erik,
    Weer een mooi verslag om te lezen, smaakt naar meer. Bijna ben ik om, om deze pelgrimstocht ook te gaan fietsen. Alleen die k..honden weerhouden mij.

  • 03 Juni 2014 - 19:23

    Dick Scharn:

    dag Erik,

    van mijn broer, een hondenbezitter, hoorde ik hoe je honden kunt verjagen.
    Je moet stilstaan met opengesperde ogen richting hond kijken, beide armen wild op en neer bewegen en dan een ongelooflijk vervaarlijk lang gebrul uitstoten. Hij noemt dit de berenbrul.
    Ik hoop dat je hiermee succes boekt!

    groet,

    Dick Scharn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 20516

Voorgaande reizen:

22 April 2015 - 18 Mei 2015

Op de fiets naar Rome

14 Mei 2014 - 25 Juni 2014

Op de fiets naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: