Voorbereidingen zijn vrijwel rond - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Erik Struijlaart - WaarBenJij.nu Voorbereidingen zijn vrijwel rond - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Erik Struijlaart - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen zijn vrijwel rond

Blijf op de hoogte en volg Erik

10 Mei 2014 | Nederland, Purmerend

Beste mensen,

Het gaat dan eindelijk binnenkort gebeuren. Althans voor mij dan. Voor jullie is het volgens mij pas net bekend. Nu mijn wethouderschap in Zaanstad helaas, helaas niet wordt gecontinueerd ga ik a.s woensdag 14 mei vertrekken. Op de fiets vanuit Purmerend via Zaanstad en Haarlem naar Santiago de Compostela.
Voor als u zich af vraagt hoe komt hij daar toch bij; een vriend van mij Rob de Wolf is vorige jaar rond deze tijd wezen lopen. Ik heb hem twee dagen opgezocht. Dit is mij goed bevallen en heb in achterhoofd gehouden. Nu doet zich de kans voor om het te gaan doen. Ik denk once in al lifetime. dus doen.
3000 kilometer. 6 weken tijd. Niet al te veel getraind, dus dat wordt spannend.
Fiets staat klaar. Tassen, tentje, alle verdere attributen. En nu gewoon gaan. Nog een paar dagen en dan is het zo ver.
Iedereen die mij al plezier(of sterkte) heeft gewenst, bedankt.
Ik probeer jullie regelmatig op de hoogte te houden van mijn belevenissen onderweg..

  • 10 Mei 2014 - 09:50

    Bas De Boer:

    Ziet er leuk en spannend uit,Erik
    Wens je erg veel succes toe en lees graag tussen door hoe het gaat.

    Groeten,
    Bas

  • 10 Mei 2014 - 12:42

    Bart Van Elden:

    Erik, veel succes! Lekker een paar weken uitwaaien! Groeten, Bart

  • 10 Mei 2014 - 22:46

    Rick:

    Kanjer! ;-)

  • 11 Mei 2014 - 08:34

    Christien:

    wat een plan...!
    ik zal (af en toe) aan je denken vanuit de Raadsdebatten...
    succes en ik ga je zeker volgen op je verslagen

  • 11 Mei 2014 - 22:52

    Dick Scharn:

    hoi, Erik,

    ik sprak je vandaag nog in De Rijp.
    geweldig voornemen!
    en we zullen je wederwaardigheden met interesse volgen.

    groeten,

    Dick en Carla Scharn

  • 14 Mei 2014 - 10:00

    Karin Timmerman:

    Succes Erik en veel plezier.
    Groeten
    Karin

  • 15 Mei 2014 - 16:24

    Eveline Kroon:

    Dag Erik,

    Ik kon helaas niet aanwezig zijn bij de afscheidsreceptie afgelopen vrijdag, maar bij deze wil ik je nogmaals een ontzettend mooie tijd en veel succes toewensen!

    hartelijke groet
    Eveline Kroon
    (Stichting de Zaanse Schans)

  • 15 Mei 2014 - 19:04

    Nancy:

    Hoi Erik,
    Nou, dan kan ik 't toch niet laten om ook jou camino zo (niet op de voet) te volgen maar fietsend. Ik dan laten we duidelijk zijn bijna vanuit de luie stoel, en jij maar trappende! Bewonderings waardig toch altijd wel hoor, mensen die zo'n onderneming aangaan. Ik doe t je niet na maar goed heel veel sterkte en PLEZIER! Geniet van alles wat op jou pad komt. En maak foto's. En ik lees je verhaal graag. Grt P&N

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 798
Totaal aantal bezoekers 20523

Voorgaande reizen:

22 April 2015 - 18 Mei 2015

Op de fiets naar Rome

14 Mei 2014 - 25 Juni 2014

Op de fiets naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: