Dag 17. Rustochtend - Reisverslag uit Touzac, Frankrijk van Erik Struijlaart - WaarBenJij.nu Dag 17. Rustochtend - Reisverslag uit Touzac, Frankrijk van Erik Struijlaart - WaarBenJij.nu

Dag 17. Rustochtend

Blijf op de hoogte en volg Erik

30 Mei 2014 | Frankrijk, Touzac

Na de lange paar laatste dagen maar besloten om een Rustochtend te nemen. In Les Eyzies is genoeg te zien. Die grotten met de bizons trekken mij wel. Jou vast ook bekend. Het werd toch wel weer iets inspannender dan verwacht. De man bij het hotel gaf aan dat er maar 50 mensen per dag naar binnen mogen. Dit ivm kooldioxide van onze adem. Die tast de tekeningen aan. Dus op advies om 8.15 uur in de rij voor kaartje. Half tien loket open.. Snel kaartje voor 11 uur gehaald en terug naar hotel fietsen. Om te ontbijten en uit te checken. Dan weer terug. Het was zeker de moeite waard. Ongelofelijk dat deze tekeningen nog bewaard zijn gebleven. Indrukwekkend.

Om 13 uur stap ik op de fiets naar Touzac. Uiteraard weer veel op en neer. Korte hellingen en afdalingen. Soms onverhard. 65 km.
Net voor de regen bel ik Duco. Hij rijdt mij tegemoet. Heerlijk om weer even bekenden te zien. Douchen, lekker eten en gezellig nog even samenzijn. Dan ga ik naar bed wat heerlijk al voor mij is klaargezet.
De ochtendrust is denk ik wel even goed geweest voor het fysieke herstel. Morgenmiddag weer terug naar oorspronkelijke route oude wegen.

65 km

Les Eyzies-Larzac-Montcabrier-Touzac

  • 02 Juni 2014 - 21:22

    Harry Poppelier:

    Hi Erik,
    Joh, wat een mooie, spannende, indrukwekkende belevenissen. Lijkt mij geweldig om ook te doen maar ik ben bang voor honden. Ik kijk nu alweer met plezier uit naar het volgende dagverslag.

  • 02 Juni 2014 - 22:19

    Christien:

    Duco...als in Stuurman?!

  • 02 Juni 2014 - 22:19

    Christien:

    Duco...als in Stuurman?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 20516

Voorgaande reizen:

22 April 2015 - 18 Mei 2015

Op de fiets naar Rome

14 Mei 2014 - 25 Juni 2014

Op de fiets naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: