Dag 1 Vertrek voor fietstocht naar Rome - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Erik Struijlaart - WaarBenJij.nu Dag 1 Vertrek voor fietstocht naar Rome - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Erik Struijlaart - WaarBenJij.nu

Dag 1 Vertrek voor fietstocht naar Rome

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

21 April 2015 | Nederland, Groesbeek

Onrustig geslapen de nacht voor vertrek. Maar om half negen vertrokken. Afscheid genomen van mijn lieve familie, inclusief kleinzoon en kleindochter. Zelfs Tim is even zijn bed uit gekomen. Vol vertrouwen op de Santos gestapt. Al een paar dagen van te voren alles gecheckt. denk dat het gelukt is. Het is prachtig weer, zonnetje en een bescheiden windje mee. Via de schellingwouderbrug Reitsma's route naar Rome oppakken. Amsterdam uit gelijk een prachtige landschap. Van veengebied onder Hilversum, bossen bij Hollandse Rading het bosgebied bij Lage Vuursche in. Hier een uitsmijter met ham gegeten. Vervolgend door de bossen zie ik de eerste ree al wegspringen. De spechten ratelend tegen de hoge stammen en warempel, ik hoor de fazant weer. Die gaat mij toch niet weer de hele reis volgen.

Aangezien het weerbericht nogal onbestendig weer aangeeft besluit ik er lekker de vaart in te houden. Onder Veenendaal de rivierdijk op met wind mee, dan wil met de snelheid wel goed gaan. Via Nijmegen kom ik in Groesbeek terecht. Met hulp van de straffe wind 145 km gereden..

Purmerend Amsterdam Amersfoort Veenendaal Nijmegen Groesbeek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 20410

Voorgaande reizen:

22 April 2015 - 18 Mei 2015

Op de fiets naar Rome

14 Mei 2014 - 25 Juni 2014

Op de fiets naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: